Friday 4 March 2011

kenduri

aritu de r mmbe aku wat knduri cukur jambul tok ank sedare die...knduri 2 mmg best r...best bkn sbb pe tp best sbb tyme cmni r kmiorg dpt kmpul lpk2 skali rrmai...law nk arp an lpk je mmg 2 3  eko je la yg join...de r mmbe aku nie nme die ank maimon...hahaha...maimon 2 nme mak die...tp da die sorng je ank maimon so mlkat r dri skola rndh dlu smpai skrng...


                                         nie la ank maimon yg aku ckp an 2...ensem x
kat knduri cmni dpt r sembang lme2...bkn stakat mmbe yg kat mntin je dtg...mmbe kamiorng yg kat shah alam pn dtg...die dtg nk tnjuk die nye hlmet je...taw r org kaye...hahaha...dan sbb 2 la die dpt bli hlmet arai nangkai yg brhrge 1800 nie...aku plak dpt la bli yg mrah je...da la mrah local lak 2...


                                                              crank VS nangkai
cite punye cite ari 2 ajoy plak da xsaba2 nk blik...xpe la ag pn die nk blik jaoh..blik batu phat...dari n.9 ke selatan...mmg pnat r..kebas jubo nek moto...aku leh ckp cmni sbb aku de pngalaman dri n.9 g johor bahru...mmg kebas gle jubo nie..tron je moto jln nk ngengkang je la...pe bule wat da nk sngt bjalan g tngk tmpat org...ha rasekn la...tp papehal pn ari tu mmg best r sbb dpt lpk ngn mmbe lme an...di arpkn ade ag la yg nk wat knduri cmni ag lps nie

No comments:

Post a Comment